Necati Şaşmaz - Polat Alemdar





Friday, March 17, 2006

Necati Şaşmaz'ın Hayatı

Abdulkadir Şaşmaz'in oğlu olan Necati Şaşmaz 1971'de Elaziğ'da dogdu. Asil meslegi turizmcilik olan Şaşmaz, egitimini Kanada'da tamamladi.
Amerika'da 6 sene kalan Şaşmaz, 2001 yilinda bir sureligine ailesini ziyarete geldigi sirada geri donus ucak biletini 11 Eylul 2001 tarihine aldi. Amerikada yasanan saldirilar sebebiyle ucagi Amerika'ya varamadan geri donen Şaşmaz, sonradan ailesinin çekincesi ve israri uzerine Amerika'ya dönmekden vazgeçti.

Hayatina Turkiye'de devam etme karari alan Necati Şaşmaz, Ankara'da sigorta acentesi acti. Cok gecmeden İstanbulda Osman Sinav'la bir is gorusmesine oturdu. Kendisine bir yapimin senaryo ekibinde yer almasi teklifi gelecegini beklentisi ile gorusmeye gitti. Osman Sinav'in "Bir dizi dusunuyoruz, seni de basrolde dusunuyorum" sözlerine, duşunmek istedigini soyleyen Şaşsmaz, bir ay sonra teklifi kabul etti.

Hayatini tamamen degistirdigini soyledigi Kurtlar Vadisi projesine boyle baslayan Necati Şaşmaz, ozel hayatinin kalmadigini, "Beni sadece Ankara'da ismimle cagiriyorlar, İstanbul'da herkez Polat diyor" sozleri ile dile getirdi.

Amerikada kaldigi donemde yesil kart sahibi olan ŞaŞmaz, bedelli askerlikten yararlanarak, askerligini 28 gun yapti. Amcasi, eski MHP milletvekili Tahir Şaşmaz olan Necati'nin Raci Sasmaz (Kurtlar Vadisi dizisinin senaristi) ve Zubeyr Şaşmaz adinda iki kardesi vardir.
Biyografi

100 Comments:

  • allah o ikiz kuleleri yıkandan razı olsun iyiki yıkmış da sen gitmemişsin be necati

    By Anonymous Anonymous, at 6:19 AM  

  • necati şaşmaz ı çççççççççooookkkkk seviyorum ve onunla taışmak istiyorum ayrıca e-mailni de istiyorum

    By Anonymous Anonymous, at 6:20 AM  

  • didem istersen tabii

    By Anonymous Anonymous, at 4:16 AM  

  • vaz geçtim didem istemiyom samimi söylüyom istemiyom mail ini

    By Anonymous Anonymous, at 2:16 AM  

  • mademki necati şaşmaz ın şiire merakı var o zaman bi şiir kaseti çıkarsın hem hayranları istediği zaman onun sesini duyabilir hem de ççookk satar ve rekor kırar

    By Anonymous Anonymous, at 2:18 AM  

  • eğer gitseydin belki seni hiç tanımazdık ve sende gittiğin için yanardın canım seni seviyorum:))

    By Anonymous Anonymous, at 12:23 AM  

  • siteni kurucuları dier ünlülerin sayfasına fotoraf koyuyo ama bu sayfaa neden yok mesela gamze özçelik te her haberde bi foto bunada necati şaşmaz ın fotolarını koysalaar yyaaa!!!!!

    By Anonymous Anonymous, at 12:31 AM  

  • bence onun hayatı ansiklopedilere yazılmalı bitanem sana bakan ananın ve babanın elini öpmk gerek

    By Anonymous Anonymous, at 9:33 AM  

  • komiksiniz kizlar

    By Anonymous Anonymous, at 4:42 PM  

  • SELAM KIZLAR .YAA HEPIMIZIN DERDI AYNI.BENCE TANISHIP ARKADASH OLALIM.VALLAHI ONDAN GUZEL ERKEK OYUNCUSU TURKIYEDE GORMEDIM.BI HARIKA.ASKIM BENIIIIIM.CANISHKOM.NECATIIIIM.

    By Anonymous Anonymous, at 2:06 AM  

  • kizlar asik olmak ne guzel shey.ama ashik olup da aci chekmek zorchok zor.

    By Anonymous Anonymous, at 2:09 AM  

  • canım ben esra necati şaşmaz senin en büyük hayranınım senin için canımı bile veririm seni çok seviyorum ve seninle tanışmak istiyorum senin ekranlardan gitmeni istemiyorum her gün internette tekrar tekrar kurtlar vadisini izliyorum ESRA-POLAT

    By Blogger esra alemdar, at 10:56 AM  

  • necati şaşmaz seninle en yakın zamanda konuşmak istiyorum

    By Blogger esra alemdar, at 10:57 AM  

  • wpolat fılmlerını çok begenıyoru
    m

    By Blogger fb l kız, at 1:09 PM  

  • Necati Sasmaz dunyanin en cirkin ve aptal insanidir ...
    Bu manyagi mi seviyorsunuz bu insan hasta ....

    By Anonymous Anonymous, at 5:10 PM  

  • allahına gurban .bir elazığlı olarak iftihar ediyorum.bizim kanımızda var delikanlılık:D

    By Anonymous Anonymous, at 3:35 AM  

  • evet anne bu uzun yolculuğun sonuna gelıyorum artık ruyalarımda ne çatışma ne kan nede ıntıkam duygusu olaçak hani demıştın ya bana mermi sesi kadar hızlı geçer zaman ama önemli olan mermi yi havada sevdayı yürekte tutmak ben hep öyle yaptım hergün biraz daha özledım hergün biraz daha bekledım aramayacağinı bildiğim halde yine bekledım ama yıne yoktun sustum hergeçen güne yine bir umutla baktım enkötüsü ne biliyormusun benı bu lanet olası vadide yanlız bıraktın ama yıkılmadım ayakta durmasını bildim ve anladımkıen güzel sevgi vatan sevgisiymiş İŞTE POLAT BUNU OKU BUNU YAZAN 4 KAFADAR ANTEBİN EFSANELERİ

    By Anonymous Anonymous, at 10:58 AM  

  • iyiki varsın film süper bence film devem etsin ordaki kızda çoook güzel e mail adresim yampec_86@hotmail.com

    By Blogger ömür, at 11:32 PM  

  • slm didem nbr nerden sende sanırım benim gibi kurtlar vadisini çoook beğeniyorsun ben bu arada sakaryalıyım msn adresini yazarmısın vanım

    By Blogger ömür, at 11:35 PM  

  • Necati abi seninle tanışmak istiyorum ANTALYAYA gelmeni istiyoruzzz başarılar saygılarrrrrrr

    By Anonymous Anonymous, at 12:23 PM  

  • hayranınz necati şaşmaz ANTALYAYA bekliyoruzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

    By Anonymous Anonymous, at 12:24 PM  

  • seni çok seviyorum.sana seni seviyorum diyen kızlara da gıcık oluyorum.iyikide amerikaya gitmemişsin.kurtlar vadisni çok seviyorum ama sadece sen varsın diye izliyorum.

    By Anonymous Anonymous, at 7:06 AM  

  • seni çok seviyorum.sana seni seviyorum diyen kızlara da gıcık oluyorum.iyikide amerikaya gitmemişsin.kurtlar vadisni çok seviyorum ama sadece sen varsın diye izliyorum.

    By Anonymous Anonymous, at 7:07 AM  

  • bir adam bu kadar mı yakışıklı olabilir hiç anlamıyorum.kızlar bence necati şaşmaza hayranlar olarak bir tane polatzedeler derneği kuralım.

    By Anonymous Anonymous, at 7:12 AM  

  • YA NECATİ ŞAMAZI BIRAKALIMDA DİZİNİN VERDİGİ MÜKEMMEL DERSLERDEN KENDİMİZE DÜŞENLERİ ALALIM KIZLAR BIRAKIN BU BOS İŞLERİ

    By Anonymous Anonymous, at 3:33 PM  

  • BEN SENİN İÇİN ÖMRÜMÜ BİR KİBRİTİN KAVİNDA TUTUSTURURUM...ÖMRÜMDE TEK İSTEDİGİM SEY HAYATA GÖZLERİMİ YUMMADAN SİZİ BİRKEREDE OLSA GÖRMEK..TEK İSTEGİM BUUUU.SİZİ COOKKKKKKKK SEVIYORUM.İNSALLAH KUSADASINA GELİRSİNİZZZ.İYİKİ VARSINIZZ.TANISMAK ISTIYORUM SİZLEEE.COK BÜYÜK HAYRANINIZIM...

    By Blogger fatma, at 4:27 AM  

  • asabiden tek istek.son nefesimdede olsa sizi 1 kez de olsa görmekk.sonucta sizden bızden birisisiniz lütfen yantlarınızı bekliyorum sevgilerimleeeeeeeeeeeeee

    By Anonymous Anonymous, at 4:33 AM  

  • ben polat alemdarı canımdan çok severim ve kimseye yar etmem

    By Anonymous Anonymous, at 7:15 AM  

  • necati usta ben ç.kaleden ibrahim sizin hayranınızım son nefesimde bana sorsalar sizinle tanılmak isterim banada sizin kadar olmasada HACI derler ne olur tanışalım

    By Anonymous Anonymous, at 10:48 AM  

  • seni hep rüyalarımda görüyorum ama sana aşığım seni seviyorum necati şaşmaz e-mail adresini isterim

    By Anonymous Anonymous, at 4:13 AM  

  • seni çoooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk sewiyorum ...inşallah bir gün seninle tanışırız.sana hastayım resmen çok sewiyom seniiiii öptümmmm seni poat alemdar

    By Anonymous Anonymous, at 4:19 PM  

  • necati şaşmaz herkez seni çok sewiyorum diyo ama ben herkezden de çok sewiyom.seni sewiyorum polat alemdar

    By Anonymous Anonymous, at 4:22 PM  

  • sana bayılıyom ya............... senin filmin çıkınca dayanamıyom sana bişey yapınca sanki bana yapmışlar gibi oluyo ya................ seni çok ama çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk sewiyorum polat.................................................

    By Anonymous Anonymous, at 4:24 PM  

  • SENİ SENSİZ YAŞIYORUM ÖKSÜZMÜ ÖLEYİM BE NECATİM OFFFFFF NE YAPSAM NAPASAM BU ASKI SENLE PAYLAŞSAM AMA OLMAYACK DUAYA KIMSE AMİN DEMEZ SADECE RESIMLERE BAKIYORUM NE KOKUN VAR NE BAKIŞLARIN OFF YA BU BENİM CEZAM 19 YAŞINDAYIM ILK DEFA BIRINI SEVDIM BUNDAN 7 SENE ONCE ODA SENDIN BU DIZININ BASLADIGININ IKINCI BOLUMUNDEN SONRA SENI GORSUM VE SEVDIM KESKE BU ASKIM GERCEKLESSE AMA İNŞ.ODA OLUR BU DUNYADA OLMAZSA OBUR DUNYADA BENIMSIN BUNU UNUTMA SENI SEVIYORUM BU AYŞEN SENIN İÇİN ÖLÜYORRRRRR NOLUR BI CVP YAZ ADRESIM aysefsane_tatli_kiz@hotmail.com beklıyecegım bır mailinı.....

    By Blogger ayse, at 1:45 PM  

  • kim necati şaşmazı sevmezki asalet yakışıklılık karizma vb... ona hastayım okulda taklitlerini yapmak yetmiyor onu çooook seviyorum tanışmayı çok isterdim

    By Anonymous Anonymous, at 4:28 AM  

  • necati şaşamzla tanıştım varya bn

    By Anonymous Anonymous, at 4:29 AM  

  • s.a öncelikle arkadaşalr ben ebru POLAT ALEMDAR hayranım bayılıyorum ailece izliyoruzz POLAT ın bakışalrını çok seviyoruz yürüğüşünü seni seviyoruz unutma ve ekranalr sakın gitme fotoğraflar yatmiyoo bana seni görmek izlemek çok güzel bütün flim oyuncularına slmlar seni seviyorum polat memtai abdülhey hepinizi aeo

    By Anonymous Anonymous, at 6:17 AM  

  • polat alemdar senı cok seviyorumm hic bır bolumunu kacırmıyorummm biliyorum sende benım gıbııı
    GALATASARAYLISIN BEN galatasaray alt yapısından vedatt

    By Anonymous Anonymous, at 6:57 AM  

  • Ben hafız Ayşe 16 yaşın dayım ben de sizin hayranınızım bu insanlar gibi kendimi üzmemeye çalışıyorum kaderde varsa görmek görürüz yoksa zatan öyle ölürüz. Bu msn ye cevap yollarsanız sevinirim Necati Bey.TŞK A.E.O

    By Anonymous Anonymous, at 4:28 AM  

  • ya arkadaşlar hepinize katılıyorum.ewt bende O'nu çok seviyorum.ama ne biliyosunuz O'nun sizi duyduğu ve bunları okuduğu???ya boşuna uğraşıyosanız???okuyosa cvp yazsın...HANİİ???

    By Anonymous Anonymous, at 7:54 AM  

  • hepinizin yazdıklarını okudum hepiniz tanısmak istiyonus kimi antalyaya çağırıyo kimi kuşadasına ama şunu da siz benim kadar biliyonuz ne o size gelir(işleri dolayısıyla) nede siz ona gidersiniz çünkü sizin sevginiz o kadardır yok askım yok bebeğim yok bilmem ne neyse biliyom saçma saçma konusuyom ama gerçek bu ama bu demek olmuyo ben necati şaşmaz ı sevmiyom emin olun ben de sizin kadar seviom onu ben faruq konusmak sadece msn ini versin yeter bana msn im: janzapola@hotmail.com

    By Anonymous Anonymous, at 9:09 AM  

  • MRB DİZİNİZ SÜPER TÜRKİYEYİ ANLATIYOSUNUZ BEN TRİKODA REMÖZCÜYÜM EHER Kİ PERŞEM BE GÜNÜ MESAİ VARSA VALLAHİ YALAN SÖYLÜYORUM SIRF KURTLAR VADİSİNİ SEYRETMEK İÇİN VE YALANIMDA BİR PERŞEMBE AKŞAMI MESAİ VARKEN PATRONA ANNEM HASTA DİYOM ÇOCUKLARIMA TEL AÇTIRIYOM BENİ ÇAHIRSINLAR DİYEHEPİNİZİ AİLECEK ÇOK SEVİYORUZ ALLAHA EMANET OLUN VE DİZİNİN DEVEMINI BEKLİYORUZ + ŞU İSKENDERİ ÖLDÜRÜN BİZ BURDA ÜZÜLÜYOZ MEMATİYE POLATI SEVGİLERİM LE GÜLER YARAR

    By Anonymous Anonymous, at 4:48 PM  

  • уαα вєη ѕєηι çσк ѕєνισям çσк вуüк вι нαуяαηıηıм нєя вöℓüмüηü ∂єƒαℓαя¢α ιzℓє∂ιğιм gιвι вι ∂є 1. вöℓüмüη∂єη ιтιвαяєη вαѕℓα∂ıм ιzℓємєує σσηℓαяı ∂α ∂єƒαℓαя¢α ιѕℓισям ѕєηι çσк ѕєνιуσяυм

    By Anonymous Anonymous, at 11:19 PM  

  • necati şaşmaza direk uğlaşmak icin kendi e mail adresi varmı??

    By Anonymous Anonymous, at 4:20 AM  

  • BUNLARI ANLATIYON AMA POLAT ALEMDAR İKİ KİŞİNİN BİLDİĞİ SIR DEĞİLDİR

    By Anonymous Anonymous, at 12:58 AM  

  • saygılar gerçek POLAT ALAMDARI canladıran insan bu dizini her sahnesini hayat okulda gördüm.
    sevgilerimle ferhat kurşunlar

    By Anonymous Anonymous, at 10:01 AM  

  • slm necati cok super bir dizi yapmisiniz 10 numara abe ben emin yildirim ispartaliyim fransada limoges ilinde 87280 yasiyorum senin tum bolumlerini kacirtmadan izliyorum ama bir tek sikayetim var cok reklam oluyor bundan dolayi dizinin tati az birazda olsa kaciyor izliyorum daha az reklam olsun artik kacirdigim bolumleri internet araciyla izliyom ve merakla tum bolumlerini bekliyorum vede tanismak icin can atiyom ve tum islerinizde basarilar diliyom tum dizide emegi olan vede set arkadaslarinin cok slm arti diziye devam tek istegim seninle tanisip arkadas olmak necati abe bir email atarsan sevinirim .eyvallah allaha emanet olun abe sevgilerimle

    By Anonymous Anonymous, at 6:25 AM  

  • slm ben emin yildirim bana bir email atarsaniz sevinirim (www.eminyildirim@hotmail.fr)tum islerinizde basarilar sizinle tanisip arkadas olmak istiyorum fransadan limoges sehrinde kaliyom slm tum turkiyeye sevgilerimle seni cok seviyoruz tum aile olarak

    By Anonymous Anonymous, at 6:34 AM  

  • allahım bir insan bu kadar mı yakışıklı bukadar mı yetenekli bu kadar mı tatlı ve sevimli olabilir sen benim rüyalarımın prensisin gakkoşum benim elazığlıyım diye kendimle gurur duyuyorum cnm çünkü sende elazığlısın ama artık evlen diyorum gelmişsin 39 yaşına sana da en çok yakışan özgü namaldı o da oktay kaynarcayla birlikte allah senin yolunu açık etsin bende senin gibi turizmciyim bi gün ankaraya gelcem necati seni çok seviyorum aşkım sakın diziyi bitirmeyin aman ayrıca arkadaşlar necatini msnesi yoktur kesin o da rahatsız ediliyodur diye kullanmıyodur neyse ben sana aşığım remin baş ucumda odamın her yeri sensin yani sanki her yerde sen varsın sanki benimlesin cnm birtanemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm var mı necatim gibi yakışıklı laf edeni pişman ederim walla harputun prensi(necati)

    By Anonymous Anonymous, at 10:42 AM  

  • çok salak polat bence

    By Anonymous Anonymous, at 11:16 AM  

  • abi bu alemde kral sensin seni çok seviyorum sen bitanesin azra

    By Anonymous Anonymous, at 3:36 PM  

  • seni çok seviyorum necati şaşmaz sana hayranım seninle tanışmak isterim ben yasin buda benim msn adresim avciyasin40@hotmail.com

    By Blogger YASİN DEMİR, at 11:27 AM  

  • web adresim : www.alankoyu40.azbuz.com

    By Blogger YASİN DEMİR, at 11:29 AM  

  • seni çok seviyorum tek hayalim bir kez görebilmek ölümüne seviyorum okulda dersanede senden ve kurtlar vadisinden örnek vermeden geçmem memati polat yani illede siz iskenderi öldürmeden kendi canını verme ayrıca gürkan uyguna yani mematiye selam ölümüne sen ileride seni göremesem ki bu beni çok üzer seni diğer tarahta arayacağım ölümüne sen aşkım

    By Anonymous SaFiE, at 3:03 AM  

  • mrb ben izmirden cem kurtlar vadisi pusuyu cook seviyorum bu aksam heyecanla izliycez

    By Anonymous cem, at 11:57 PM  

  • slm,sen en guzel bir insansin ve ben senin dizi'ni bir dakika bile kacirmiyorum..benim ismim Arife

    By Anonymous Anonymous, at 4:59 AM  

  • slm benim adım ziya benim sizin dizinisi asla kacırmıyorum ben sizin hayrızıyım

    By Anonymous ziya, at 5:14 AM  

  • slm arkadaşlar polat abi seni çok seviyom..çok karizmatik birisin..elazığ senden gurur duyuyor..elazığ seni çok seviyor ve seko mahlesi seni çok çok seviyor..nede olsa abi seko kanı var sende seni çok seviyoruz başarılar diliyoruz...

    By Blogger tahir ince, at 6:20 AM  

  • hayatta tesadüflere ve tesadüfen duduklarıma inanırım,yazarın röportajına göre düşüncemi ifade,belirtisi,yinede duyduklarımı ve gördüklerimi bişekilde yüreğim dayanamaz bişekilde bildiririm. dünyaya geliş amacımız belli zaten allahın dediklerini yapabilmek ve insanlara yardım etmek insana yrd hakka yardım umarım yardımım yerini bulmuştur,ben yardım ettikçe çok mutlu oluyorum büyüklerimden bunu gördüm.

    By Anonymous Anonymous, at 6:01 AM  

  • Necati ti' Super!!! Jelayu tebe udachi!!! I Love You!!! Madina

    By Blogger Unknown, at 11:02 PM  

  • … çooooooook yakışıklı sin Necati’m … Ben seninle evlenmek istiyorum, kimse benim gibi semes hayatim … Beni goruceksin, Turkiyede gelecagim, seni gormeye, cunku ben Makedonyadayim … Seni deli gibi seviyorum unutma … seni babam’dan daha cok seviyorum.. O kadar cok seviyorum’ki seni Allah bilir … Senin icin her gun agliyorum, gercekten ...!! plzz add me Nora_Necati@hotmail.com …

    By Anonymous Anonymous, at 9:29 AM  

  • alemdar polat,sen coooooook super

    By Anonymous Anonymous, at 9:14 AM  

  • necati abi seni ve ekibini çokseviyorum benim de en büyühalim oyun cu almak ama fırıncıyım ben hakkı soyadım kalay

    By Anonymous Anonymous, at 2:39 AM  

  • necati abi ne olur sun benimle taniş aydın dan acarlar kasabası

    By Anonymous Anonymous, at 2:45 AM  

  • polat alemdar bana alem dar alem bize oldu yar.beraber olursak dünya bize dar başarılar:)

    By Anonymous Anonymous, at 1:48 PM  

  • ben seni çooooooooooook seviyorum NECATİ ŞAŞMAZ

    By Anonymous gülçiçek, at 2:16 AM  

  • polat seni seviyorum

    By Anonymous 25, at 11:21 AM  

  • necati seni ilk gördüğüm anda beri çok seviyorum bu sevgi senin tahmin edemeyeceğin kadar büyük bir sevgi hayranlık değil

    By Anonymous asi kız, at 11:26 AM  

  • bende polat alemdara çok benziyorum. bende elazığlıyım.beni niye kimse sevmii. yok siz beni sevmisizz. bu arada necati abi elazığlılar gecesi için para göndermedin.unuttum zannetme. bayram namazına harputa gelirsin... ktu23ktu@hotmail.com can

    By Blogger ktu23ktu, at 10:49 AM  

  • bende polat alemdara çok benziyorum.ben de elazığlıyım.beni niye kimse sevmii.yok siz beni sevmisiiz..necati şaşmaza selamlar saygılar. abi bu arada elazığlılar gecesi için para göndermedin.unutmadım yazdım bi kenara.bayram namazında izzetpaşada yakalarım).. ktu23ktu@hotmail.com. cihan

    By Blogger ktu23ktu, at 10:49 AM  

  • merhaba Necati!nasılsın?senin filmini hep izlerim, çünkü seni çok seviyorum!rüyamda bile görüyorum...........seni istiyorum........sen tam bir erkeksin! süper erkek !senin gibi erkek hayatımda görmedim,bakışın,fiziğin,sesin,dudakların harika!hep böyle kal aşkım!!!!!!

    By Anonymous Anonymous, at 7:47 AM  

  • NECATİ CANİM SENİ ÇOK SEVERİM.......SEN BENİM HAYATIMSIN!BEN EVLİ BİR KADINIM,EKİ TANE ÇOCUĞUM VAR...
    BAZEN KOCAMA POLAT DİYE SESLENİRİM.......KOCAM BENİ SENDEN ÇOK KISKANIR....AMA BEN SENİ SEVERİM,SEN HEP KALBİMDESİN,SENİ UNUTAMAM,BU ARADA SENİNLE BULUŞABİLİR MİYİM????????CEVABINI BEKLERİM.ÖPTÜM!DİNARA

    By Anonymous Anonymous, at 7:56 AM  

  • 25polat süpersin sana herkes hayran tıpkı benim gibi aşkım seni seviyorum.seni severim seni sevenide severim seni benim kadar sevenide kurşuna dizerim

    By Anonymous Anonymous, at 7:25 AM  

  • ben tam bi polat alemdar hayranıyım.en sevdiğim ve vazgeçemediğim dizide kurtlar vadisi hiç bitmesin yoksa gerçekten çok üzülürüm .

    By Anonymous Anonymous, at 7:44 AM  

  • merhaba arkadaşlar.ben izmitten bir izleyiciyim.öncelikle şunu söylemek istiyorum:her zaman oyuncuların peşinden koşup o kişilere aşkımlı canımlı bitanemli konuşan insanlara acımışımdır.tamam seversiniz bir şey diyemem ama bunu her yerde belirtmenize hiç gerek yok.hem belki sizin bu sözleri söylediğiniz kişi sizden rahatsız da olabilir.biraz düşünceli olun.ve ölçünüzü de korumak zorundasınız.ÇÜNKÜ EMİN OLUN DÜNYADAKİ EN ÖNEMLİ ŞEY BAYANLARDIR.ONLARIN İFFETLERİDİR NAMUSLARIDIR TERBİYELERİDİR.EĞER BİR YERDE BAYANLAR BU ÖZELLİKLERİNİ YİTİRİRLERSE O YERİN SONU YAKLAŞIYOR DEMEKTİR.hem siz bir erkeğe canım aşkım dedikten sonra o kişiyle değil de başka biriyle evlenirseniz ne olacak?nasıl bakacaksınız eşinizin yüzüne?ona nasıl canımmm diyebileceksiniz?ya da deseniz de nasıl içiniz el verecek buna?bu diziden öğrendiğiniz tek şey necati şaşmazın hayatı ile yüzünün güzelliği mi?sizce daha önemli mesajlar vermiyor mu?bizleri bu hale getirenlerin oyunlarını anlatmıyor mu?siz böyle yaparak onların ekmeğine yağ sürüyorsunuz.bizi bu kadar maddeci yapan şahsiyetsizlere yardım etmiş olmuyor musunuz?lütfen arkadaşlar kendimize daha çok dikkat edelim.gerçekten söylüyorum bayan arkadaşlar:ÇOK ÖNEMLİSİNİZ.NAMUSUNUZU İFFETİNİZİ DUYGULARINIZI VE SEVGİNİZİ DAHA DİKKATLİ KORUMAYA ÇALIŞIN.bir oyuncuya yakın olmak yahut akraba olmak neredeyse hiç bir şey ifade etmiyor.ben necati şaşmazın akrabasıyım ama hayatımda değişen hiçbir şey yokkk!!!!!!!lütfen kendimize gelelim.oyuncunun yüzüyle değil yaşananların gerçek yüzüyle ilgilenelim.selametle...

    By Blogger evta, at 12:03 AM  

  • necati abi ben niksar/tokattan fazıl kurtlar vadisinin hiçbir bölümünü kaçırmadım dizideki rolüne bayılıyorum necati abi inşallah seninle bir ün tanışırız.

    By Anonymous Anonymous, at 6:56 AM  

  • sana aşığım polat seni seviyorum sen diğerlerinden çoook farklısın bitanem hep seni göreceğim günü hayal ediyorum bu arada bende elağzılıyım askın GİZEM

    By Anonymous Anonymous, at 5:07 AM  

  • eeeehh be kaç tane email okudum hepsinde de aşık olduğunuzu çok sevdiğinizi söylüyorsunuz. insan sahip olabilecklerine bakmalı olamayacaklarına değil.. insanlar ne kadar acayip kaçık derecede hayranı oldukları şahısları gördüklerinde bayılırlar çok saçma. allah akıl fikir versin ne diyeyim.

    By Anonymous Anonymous, at 7:39 AM  

  • evta sana tüm kalbimle katılıyorum. olaylara yüzeysel bakmamak gerekir.. derinden gelen o ince nidayı duyup yüzeyde kalmamalı insan. hanımların toplumumuzda kültürümüzde çok önemli bir konumları var ben onların kendi iffetlerini bir dizi oyuncusu için yazdıkları 3 4 satırla ayaklar altına aldırmamaları gerektiğini düşünüyorum..

    By Anonymous Anonymous, at 7:44 AM  

  • puh yazıklar olsun senin gibi evli kadının sizin gibi kızların. ne biçim insansınız siz be? bundan 15 sene sonra polatı kim hatırlaycak seni seviyorum diye kim seslenecek. emin ol kocan aldatıyordur seni

    By Anonymous Anonymous, at 8:01 AM  

  • sana hayranım sen benim BİTANEMSİN.....BAKIŞLARIN ÇOOOOKKK HOŞ
    Çok YAKIŞIKLISIN...resimlerine okulda bile bakıyorum
    seni BİR KERE BİLE OLSA GÖRMEK ve ÖPMEYİ ÇOK İSTİYORUM SENİ SEVİYORUM

    By Anonymous Anonymous, at 3:37 AM  

  • valla sevgi kısmını biraz abartmışınız da ama eminimki ona da değecek bir kişilik heralde....

    By Anonymous Anonymous, at 10:26 AM  

  • dizi büyük bir beyeniyle izleniyor ama yeni sezonda insallah su reklamları kısa verırsınız yeni sezonda NECATI SASMAZ VE EKIBINE BASARILAR DILERIM kader'ceren

    By Anonymous Anonymous, at 2:57 AM  

  • ya hangi birimize cvp yazacak yapıcak bişey yok uzaktan seviceğiz onu gercekten çok seviyorum 27yaşındayım öğretmenim hayat acılarla dolu untmaki sende bi acısın hoşcakal

    By Anonymous sibel, at 1:16 AM  

  • aankarada yaşıyorum onu tanıyorum ankaradan güzzel bir karekterde oynuyor yakışıyo hiç bir bölüğmünü kaçırmadım kaçırmamde
    evlendiğim zaman gene unutmam onu mümkün dill asla eğer bana ulaşmak istersen yorumlara yaz hoşcakal

    By Anonymous Anonymous, at 1:21 AM  

  • aankarada yaşıyorum onu tanıyorum ankaradan güzzel bir karekterde oynuyor yakışıyo hiç bir bölüğmünü kaçırmadım kaçırmamde
    evlendiğim zaman gene unutmam onu mümkün dill asla eğer bana ulaşmak istersen yorumlara yaz hoşcakal

    By Anonymous Anonymous, at 1:21 AM  

  • mrb ben buraya sevgilim icin yaziyorum kendisi deli gibi polat hayrani diziyi hic kacirmadan izliyo adeta hastasi.butun hayati boyunca bu dizinin surmesini ve ilerde cocuklarimiza izletmeyi bile dusunuyo.ben bi bayanim 20 yasinda sevgilimde 20.necati sasmazin email adresini bulmamiza yardimci olun arkadaslar.sevgilime bu sekilde supriz yapmak istiyorum yardimci olmaya calisan herkeze simdiden cok tsk.necati sasmaz seni coook seviyoruz :)

    By Anonymous Anonymous, at 11:14 AM  

  • Seni COOOOOOOOOOOOO....KKKK... SEVIYORUM SENI HAYATIMDA BIR KERE GÖREBILSEM

    By Anonymous Anonymous, at 9:10 AM  

  • ben ibrahim saydam erzurumdan mematinin benzeriyim rol istiyorum resmimi size gönderebilirim

    By Anonymous Anonymous, at 1:16 PM  

  • yine ben ibrahim saydam ben mematinin kopyasıyım beni rolünüze alırsanız çok mutlu olurum msn adresini verim erz_zehra_025@hotmail.com

    By Anonymous zehra, at 1:21 PM  

  • Seni çoooooook seviyorum Necati Sasmaz!!!!!! Cok karizmatiksin!! vallah benim için senden daha yakisiklisin yoook =)!! Seni bir kere görmek nasip olsaa..ah ahhhh =)!! Allaha emanet ol!!!

    By Anonymous Anonymous, at 5:55 AM  

  • nacati sasmaz seni ccccccccoooooooooookkkk sevyorum ve seni gormek istyorum lutfen iraqa gel lllllllluuuuuutffen seni canimdan daha chok sevyorumex

    By Anonymous Anonymous, at 3:00 AM  

  • COK GUZEL BIR ESERDE ROL OYNAMISSIN BASINA SAGLIK.

    By Anonymous Anonymous, at 9:59 PM  

  • Ulan zaten polatı sevmeyen ölsün

    By Anonymous Çakma Polat, at 2:35 AM  

  • xD aptal hayalci kizlar xD biraz sirkelenin ve hayata dönün xD hahahaha sonucta butun insanlar gibi oda bir insan hayran olabilirsiniz ama siz gibiler sadece psikolojik zorunlu olan kizlar derim ben size xD hahaha

    By Anonymous Anonymous, at 6:23 PM  

  • Slm ben sngl

    By Anonymous Anonymous, at 4:30 PM  

  • Becede kendınıze gelı dorusoyluyor

    By Anonymous Anonymous, at 4:40 PM  

  • Yok ardık necatı sasmaz bıde ısıgucuk sılen ugrascak

    By Anonymous Anonymous, at 4:53 PM  

  • Bu dızıde banada yer varmı kurtlar vadısınde ben de rol almak ıstıyorum

    By Anonymous Anonymous, at 11:57 AM  

  • Dızı de bana da bır rol var mı 3 bolum oynasamda yeter 0536 337 23 86

    By Anonymous Anonymous, at 11:59 AM  

Post a Comment

<< Home