Necati Şaşmaz - Polat Alemdar





Friday, March 17, 2006

Polat Alemdar Babasına Yayla Aldı

Çok izlenen TV dizisi 'Kurtlar Vadisi'nin basrol oyuncusu Necati Şaşmaz; babasi Abdulkadir Şaşmaz icin Konya Beysehir'deki Anamas Dagi'nin eteklerinden 10 bin 340 metrekare arazi satin aldı. Şaşmaz'in yatirimiyla ilgili bilgi veren Kurucuova Beldesi Belediye Baskani Vedat Sabirli, "Necati Bey cok isabetli bir secim yapti" dedi. Malanda Yaylasi'nda alinan arazinin hem ormanlik hem de Beysehir Golu manzarali oldugunu anlatan Baskan Vedat Sabirli sunlari soyledi:

'HEMŞEHRİMİZ OLDU'

"Alaaddin Keykubat'in yazlik kosk kalintilarinin yanindaki araziyi satin alan Necati Şaşmaz, artik Kurucuovali bir hemsehrimizdir. Belediye olarak bu bolgeyi imara acip yazlik evler yapmayi planliyoruz. Tum unlulerimizi Kurucuova bolgemizdeki bu guzellikleri gormeye ve yasamaya davet ediyorum.

Kaynak : SABAH

7 Comments:

  • eğer gerçek olsaydı çok iiiyyyii etmiş derdim ama bahadır özdener in açıklamasına göre almamış benden tavsiye herşeye inanmayın

    By Anonymous Anonymous, at 6:03 AM  

  • necati şaşmaz ın eenn büyük hayranı olmalıyımm ben ooonnnnuu ççookk seviyorum onunla tanıçmak istiyorum ve onunu e-mail ini istiyorum

    By Anonymous Anonymous, at 6:04 AM  

  • sana gülüm diyemem necati çünkü gülün ömrü kısa olur

    By Anonymous Anonymous, at 7:11 AM  

  • sana gülüm diyemem necati çünkü gülün ömrü kısa olur

    By Anonymous Anonymous, at 7:11 AM  

  • O nu ccccccccccccccccccccccccchhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhoooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk sevvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvviiiiiiiyoooooooooooooooooooorummmm.

    By Anonymous Anonymous, at 2:13 AM  

  • ben senden kopamam ki askim.sen benim kalbimin sultanisin......sana asigim

    By Anonymous Anonymous, at 2:16 AM  

  • je t'aime necati j'aime bien apprendre la langue turc pour comprendre tous ce que tu dit je ne peux rien te dire que je t'adore bébé

    By Anonymous Anonymous, at 10:47 AM  

Post a Comment

<< Home