Necati Şaşmaz - Polat Alemdar





Friday, March 17, 2006

Yeni Bir Aşk Mı!!?

'KURTLAR VADİSİ-IRAK' FİLMİNİN GALASI SONRASI NECATİ ŞAŞMAZ İLE DENİZ AKKAYA GİTTİKLERİ REINA'DA YAKINLAŞTILAR...

Turkiye'nin ilgiyle izledigi 'Kurtlar Vadisi'nin sinema filmi, 'Kurtlar Vadisi-Irak'in galasi onceki gecce Lutfi Kirdar Kongre ve Sergi Sarayi'nda yapildi. Siyah rengin hakim oldugu gala sonrasi oyuncular kutlama yapmak icin Reina'yi kapatti. Ve dizinin tum unlu unsuz karekterleri sabaha kadar felekten bir gecce yasadi.

Filmin basrol oyuncusu Polat Alemdar ismiyle une kavusan Necati Şaşmaz ile Deniz Akkaya'nin Reina'daki sicak yakinlasmasi dikkat cekti. Akkaya'nin herkesin bakislari arasinda Necati Şaşmaz'in kravatindan tutarak dans etmesi, saşkinlik yaratirken ciftin geccenin ilerleyen saatlerinde opustukleri iddia edildi.

Kaynak : GECCE

14 Comments:

  • necati şaşmaz ı çok seviyorum ama o deniz akkaya ya sinir oluyorum geçen gece içiçiipppppp içip sarhoş olmuş sonra benim canım necati Mİ aramış

    By Anonymous Anonymous, at 5:59 AM  

  • necati şaşmaz ı çok seviyorum ve onunula tanışmak ayrıca e-mail ini almak istiyorum

    By Anonymous Anonymous, at 6:00 AM  

  • bence necati şaşmaz onunla arkadaş kalmak istiyor ama deniz akkaya onu rahat bırakmıyor heralde necati şaşmaz ondan kurtulmak için küba ya kaçtı!

    By Anonymous Anonymous, at 2:44 AM  

  • necati şaşmaz çirkin mankenlerle çıkacak kadar küçük birisi olamaz

    By Anonymous Anonymous, at 4:17 AM  

  • pardon ama opusmekten kastınız ne buna bi açıklık getirir misiniz

    By Anonymous Anonymous, at 12:18 AM  

  • umarım deniz akkaya yla arsında hiç bşi yoktur necati ye o hhhhiiiiiççççç yakışmıo artık bi açıklama da yapsalar rahatlıcam ama...

    By Anonymous Anonymous, at 9:29 AM  

  • necati "sen kalbiin mehtbısın güneşisin...

    By Anonymous Anonymous, at 1:38 PM  

  • bnede gökan özen gibi söylüyorum kalbim seninle...

    By Anonymous Anonymous, at 4:04 AM  

  • bence necati şaşmaz deniz akkaya yı sevecek kadar zevksiz değildir.
    o herşeyin en güzellerine layık.
    ama şuda var onun aşık olduğu kadın bence dünyanın en güzel ve mükemmel kadınıdır. tıpkı kedisi gibi. ben hiç o kadar şanslı olamadım.aşık olacağı kadının yerinde olmak için canımı bile verirdim.hiç düşünmeden.sana olan aşkımı anlatsam inan bana roman olur.

    By Anonymous Anonymous, at 3:43 AM  

  • ya sen napıyosun sen bir Allah dostunun evladısın sana reynamıdır ne haltsa oralarda dans edip öpüşmek yakışıyomu senin zikir görüntülerine aldanıp seni çok sevmiştim 2.defa yanılmışım sen değmezsin sen bi de orda içmişsindirde yaparsın sen şana şöhete dedelerini sattın eminim kemiklerini sızlatıyosundurşu anda resimlerini yakmakla meşgulüm sen deniz akkayaya layıksın devam et

    By Anonymous Anonymous, at 12:26 AM  

  • o deniz akkaya yı değil elnaz ı sewiyo bu kadar o na kızacağınıza elnaz a kızın

    By Anonymous Anonymous, at 9:10 AM  

  • Yurdum Kadinlari, kiskanclik yapmayin bu adami cok seviyorsaniz eger Mutlu olmasinida isteyeceksiniz demektir. Allah sahibine bagislasin, gonul bu saygi gostermek lazim

    By Anonymous Anonymous, at 4:55 PM  

  • ya bi deniz elime gechseydi onu param parcha ederdim.ya o kim oluyor da benim Necatimi ele gecirmek istiyor.asla vermem!!!!!!

    By Anonymous Anonymous, at 2:20 AM  

  • canım seni çok seviyorum ama sana deniz akkaya'yı yakıştırmıyorum aslında sana kimseyi yakıştırmıyorum seninle tanışmayı çok isterim SENİ ÇÜNKÜ ÇOOOOOOOOOOOK seviyorum çok tatlısın ya umarım bir gün tanışmak nasip olur tatlım

    By Blogger esra alemdar, at 2:50 PM  

Post a Comment

<< Home