Necati Şaşmaz - Polat Alemdar





Tuesday, September 12, 2006

Polat Alemdar Kimlikli Çete

RADİKAL - ANKARA - Ankara'daki 'Küre operasyonu'nda gözaltına alınan ve aralarında türkücü İbrahim Tatlıses'in korumalarının da bulunduğu 12 kişi polisteki sorgularının ardından, dün savcılığa sevk edildi. Polis, yakalanan şahısların 'kendilerine devlet görevlisi süsü vererek, haksız menfaat temin ettiklerinin ve çıkar amaçlı suç örgütü kurarak faaliyette bulunduklarının tespit edildiğini' kaydetti. Yakalananların üzerinden çıkan silahlarla sahte kimlikler de basına gösterildi. Şahısların üzerinden sahte TEDAŞ kimliğinin yanı sıra, 'Polat Alemdar' ve 'Tahir Kemal' (Uğur Yücel'in bir TV dizisinde canlandırdığı komiser) adına düzenlenmiş kimlikler de çıktı.

Necati Şaşmaz
Radikal

3 Comments:

  • ONU CHOOOOOOOKKKKKKKKK SEVIYORUM. BANA BI EKTUP YAZ ASKIM!!!!!!!!! E-MAILIM necati_fun@mail.ru-dur.BANA MEKTUP YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ.ASIGIM......

    By Anonymous Anonymous, at 3:11 AM  

  • KIZLAR NE OLDU HEP BURASI MEKTUPLARLA DOLU OLURDU,SHIMDI NE OLDU SIZE? DEMEK KI ONA YALNIZCA BEN ASIGIM.DIMI NECATIM BENIM? ASKIMMMMMMMM!!!!!!!!

    By Anonymous Anonymous, at 3:14 AM  

  • askim yaaaa.onlar seni sevmiyolar.sen bana mail at.ben sana e-mailimi riskle verdim.yazmazsan kuserim bak.

    By Anonymous Anonymous, at 3:19 AM  

Post a Comment

<< Home