Necati Şaşmaz - Polat Alemdar





Sunday, March 19, 2006

Hayatı

Abdulkadir Sasmaz'in oglu olan Necati Şaşmaz 1971'de Elazig'da dogdu. Asil meslegi turizmcilik olan Sasmaz, egitimini Kanada'da tamamladi.

Amerika'da 6 sene kalan Sasmaz, 2001 yilinda bir sureligine ailesini ziyarete geldigi sirada geri donus ucak biletini 11 Eylul 2001 tarihine aldi. Amerikada yasanan saldirilar sebebiyle ucagi Amerika'ya varamadan geri donen Sasmaz, sonradan ailesinin cekincesi ve israri uzerine Amerika'ya donmekden vazgecti.

Hayatina Turkiye'de devam etme karari alan Necati Şaşmaz, Ankara'da sigorta acentesi acti. Cok gecmeden İstanbulda Osman Sinav'la bir is gorusmesine oturdu. Kendisine bir yapimin senaryo ekibinde yer almasi teklifi gelecegini beklentisi ile gorusmeye gitti. Osman Sinav'in "Bir dizi dusunuyoruz, seni de basrolde dusunuyorum" sozlerine, dusunmek istedigini soyleyen Sasmaz, bir ay sonra teklifi kabul etti.

Hayatini tamamen degistirdigini soyledigi Kurtlar Vadisi projesine boyle baslayan Necati Şaşmaz, ozel hayatinin kalmadigini, "Beni sadece Ankara'da ismimle cagiriyorlar, İstanbul'da herkez Polat diyor" sozleri ile dile getirdi.

Amcasi, eski MHP milletvekili Tahir Sasmaz, olan Necati'nin Raci Sasmaz (Kurtlar Vadisi dizisinin senaristi) ve Zubeyr Sasmaz adinda iki kardesi vardir.
NECATİ SASMAZ - POLAT ALEMDAR

29 Comments:

  • canım necati iyiki varsın söylicek söz bulamıyorum sana

    By Anonymous Anonymous, at 6:36 AM  

  • I LOVE YOU NECATİ senin en büyük hayranın benim

    By Anonymous Anonymous, at 4:21 AM  

  • keşke seni yıllar önceden tanısaydık ama keşkeler bi işe yaramaz neyse buna da şükür seni seviyorm necatim

    By Anonymous Anonymous, at 3:59 AM  

  • ona hayat veren yüce tanrıya şükürler olsun necati"M

    By Anonymous Anonymous, at 4:36 AM  

  • AMERİKAYA DÖNMEMESİ NASİP MESELESİDİR.FARKLI BİR KİŞİLİK VE FARKLI BİR YAŞAM TARZI,SIRADIŞI OLMAYAN,DOĞAL,GERÇEKÇİ,SEVECEN BİRİNİ GÖRDÜK.BAŞARILARIN DEVAMINI DİLİYORUM.

    By Anonymous Anonymous, at 9:39 AM  

  • necati şaşmaz ın hayatında yaşadığı olayları grafik haline getirirsek hep çıkışlı hep başarılı bir hayatı olmuş bu başarıda ona yakışır hiç değişme necati"M

    By Anonymous Anonymous, at 4:01 AM  

  • canım necatim seni çok seviyorum.sana söylenecek çok fazla güzel veyakışır laf var ki ne diycem bilemiom şey tanışalım konuşalım bari uzaktan görem seni öptüm sen hayatımda gördüğüm en tatlı ve yakışıklı erkeksin dünya bi yana sen bi yana

    By Anonymous Anonymous, at 8:21 AM  

  • canım necatim seni çok seviyorum.sana söylenecek çok fazla güzel veyakışır laf var ki ne diycem bilemiom şey tanışalım konuşalım bari uzaktan görem seni öptüm sen hayatımda gördüğüm en tatlı ve yakışıklı erkeksin dünya bi yana sen bi yana

    By Anonymous Anonymous, at 8:22 AM  

  • necati m hayatını okumaktan bıkmadım ezbere biliyorum seni ayak numaranı ve takım elbise bedenini kısacası herşeyini ve seni çok seviyorum.

    By Anonymous Anonymous, at 9:08 AM  

  • Anlasilan Bu yurdum kadinlari bir tuhaf, bir necati sasmaz yakisikli degil boylu poslu degil, ifadesi bir tuhaf samimi degil ikincisi ingilizcesi alti sene amerika icin cok kotu, buda cok zeki oldugunu gostermez, Karekterini Allah icin bilemem, aklibasinda konusuyor. donanimi ve arkasindan cekip cevireni var, siz abisine degil kardesine bakin....

    By Anonymous Anonymous, at 5:05 PM  

  • ya haklisin didem.o asik olanlar ichin guzeldir.anladinmi anonimous.

    By Anonymous Anonymous, at 2:40 AM  

  • Bu dizi ve bu karekteri yarattığınız için kendi şahsım ve şahsım ve tüm TÜRKİYE adına size (necati şaşmaz) teşekkür eder başarılarınızın devamını dilerim...

    By Anonymous Anonymous, at 11:56 AM  

  • Vallah ben sizi severim Necati bey.sizin kisiliginiz gguzel.
    nede olsa hemsom sunuz.
    ama neden dir bilmem o filminizi 3 bolum filan izledim ve artik izlemiyorum.aslinda nedeni sudur. ben turkmafya filmlerini hic birzaman komedi filmine degismem.
    cunku turkiyede mafya filmi insani hemen bozuyor. soruyorum bu filmden sonra kac kisiye rastladiniz kendisini polat alemdar sanan, bu sartlar altinda film izlenilmez

    By Anonymous Anonymous, at 11:50 AM  

  • slm polat alemdar yani necati şaşmaz hayatınızı 5 dk önce okudum ve sizin dizi hayatınıza değil normal hayatınıza çok imrendim bu dizi çıktı çıkalı çorumda polat karekterine çok sayıda özenen var ama maalesef bunlar bir hayal ürünüdür başarılarınızın devamını dilerim sormadan geçemeyeceğim ileriki zamanda herhangi bir dizide oynama planınız varmı_? gerçi sonunu düşünen kahraman olamaz değilmi ben çorumdan bulut

    By Anonymous Anonymous, at 4:24 AM  

  • necati abii daha önce yazmıstım sana ben asabikiz.en azından msn adresime bi mail.bekliyorum gercekten istedigim tek sey seni son nefesimde de olsa gormek.kusadasına bekliyrm...sizi 1 kez de olsa gormek tanısmak istiyorum.sonucta sizden birisiniz...sizi cokk seviyorummmm.

    By Anonymous Anonymous, at 11:32 AM  

  • slm heyy kızlar haddinizi bilin neceti benim dalarım size o tek benim ve benim olacakkkkk bye

    By Anonymous Anonymous, at 12:38 PM  

  • POLAT ALEMDAR BEN FARUK ALEMDAR SENİSEVİYORUZ HAYRANINIM EYWALLAH...!

    By Anonymous Anonymous, at 1:07 AM  

  • slm ben nadia irandan seni cooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyoruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuum necati sasmaz you drive me crazy

    By Anonymous Anonymous, at 4:52 AM  

  • necati samazin e-mailini nasil buliyim? bilanwarsa bo adresse pm verin bekhatere_vm@yahoo.com

    By Anonymous Anonymous, at 4:56 AM  

  • ::::ALEMDAR47::::: Hiç kimse canpolatı benim kadar sevemez tamammı kimde onun 300 adet resmi var... bende var onun en büyük hayranı benim inanmassan ekle beni sana gösterim fanatik kız seven_mardinli2@hotmail.com onu benim kadar sevemezssin okey

    By Blogger c-a-n-p-o-l-a-t, at 12:35 PM  

  • ::::ALEMDAR47::::: Hiç kimse canpolatı benim kadar sevemez tamammı kimde onun 300 adet resmi var... bende var onun en büyük hayranı benim inanmassan ekle beni sana gösterim fanatik kız seven_mardinli2@hotmail.com onu benim kadar sevemezssin okey

    By Blogger c-a-n-p-o-l-a-t, at 12:35 PM  

  • "İYİ YÜREKLİM" sen içok seviyorum bitanem.sen benim yalan dünyamdaki tek gerçeğimsin.seni birkez olsun görebilmek için nelerimi vermezdim.seni seviyorum cümlesini herkes söylüyor o yüzden ben sana SENSİZİM SEVDİĞİM diyorum.
    AĞLAYAN GÖZLERİME YAZDIM SENİ...

    By Anonymous Anonymous, at 4:24 AM  

  • benim adim emine ben almanyada dogdum ve sisleri telvisyonda isliyorum ve cok beyenicyorum bis türkiyeye geldimis icin daha cok sisleri sevmeye basladim .....
    cok güzel sinis sise hayranim
    sisin gibi abim olmasini istd
    erdim....
    cok güzelsinis ve cok yakisiklisinis..sisi coooooooook
    sewiyorum.......adim emine.

    By Anonymous Anonymous, at 5:51 AM  

  • En büyük necati en büyük kurtlar vadisi. vee tabi en büyükye PolaT AlemDaR.

    By Anonymous Anonymous, at 1:52 AM  

  • SLM NECATİ ABİ BEN İSTANBULDAN SADIK ERGEN BEN FİLMİNİZİ 5 SENEDİR İZLİYORUM EGER UYGUN GÖRÜRSENİZ SİZİNLE 1 FİLİM OYNAMAK İSTERİM TİPİM SERT TİR EGER MÜNASİP GÖRÜRSENİZ BENSİZİN KORUMALIGINIZI YAPARIM DİZİDE ABİ BOYUM 1.80 KİLOM 80 ESMER VE ESPİRİLİ BİR İNSANIM BANA ULAŞMAK İÇİN CEP 05364562754 SAYGILARIMLA SADIK ERGEN SENN TÜRKİYENİN GURURUSUN ABİ

    By Anonymous Anonymous, at 4:08 AM  

  • SLM NECATİ ABİ BEN İSTANBULDAN CELAL AYDOGANOGLU BENSİZİN HAYRANINIZIM BENSİZİN 5 SENEDİR FİLMİNİZİ HEP TAKİP EDİYORUM EGER UYGUN GÖRÜRSENİZ SİZİNLEN BERABER BİR FİLİM OYNAMAK İSTERİM TİPİM ROCK BALBOA BENZİYOR BOYUM 180 KİLOM 78 EGER UYGUN GÖRÜRSENİZ ABİ CEP NOM 05353791075 SAYGILARIMLAN CELAL AYDOGAN OGLU

    By Anonymous Anonymous, at 4:16 AM  

  • Ben iskenderi büyük bir şaka hahahah,sen gerçekten super Polat...!!!

    By Anonymous Anonymous, at 9:29 AM  

  • slm polat ben senin hayranın ebru seni ölüm kadar seviyorum çünkü ölüm gerçek dünya yalan senin bütün filimlerini heyecala izliyorum

    By Anonymous ebru ve can polat, at 9:27 AM  

  • slm kanki ben murat yani polat diyorlar mahallede bende ben onun tırnağı olamam diyorum ama seni candan seven murat sevgilim öznur inşalah bunu görür

    By Anonymous M_U_R_A_T@Ö_Z_N_U_R, at 9:30 AM  

Post a Comment

<< Home