Necati Şaşmaz - Polat Alemdar





Wednesday, April 12, 2006

Deniz Akkaya Neden Necati Şaşmaz'ı Aradı

DENİZ AKKAYA POLİSE YAKALANINCA NEDEN NECATİ SASMAZ Polat Alemdar'I ARADI?

Deniz Akkaya sunlari soyledi...

Alkollu araba kullanirken yakalaninca, kendisini polislerden kurtarmasi icin Necati Şaşmaz'i arayan Deniz Akkaya, sunlari soyledi:

"Zor anlarimizda bize destek verecek dostlara ihtiyac duyariz. O aksam cok gergindim. Once menajerim Ozgur Aras ile Cengiz Abazoglu'nu, sonra da Dishy dergisi icin roportaj yaptigim ve arkadas oldugum Necati Şaşmaz (Polar Alemdar'ı)'i aradim. Hepsi bu..."

Necati Şaşmaz
habervitrini

28 Comments:

  • umarım sadece öyledir çünkü ben deniz akkaya nın öyle saf ve temiz kalp li birisi olduğunu hiç sanmıyorum

    By Anonymous Anonymous, at 10:48 AM  

  • biz zaten arkadaşlarla kendi aramızda ona şeyan diyoz umarım gerçekten öyle deildir

    By Anonymous Anonymous, at 2:03 AM  

  • duyanda dicek sanki bi kasabada tek başına yaşıyoda yanında hiç insan yok kimi kandırıyosa artık

    By Anonymous Anonymous, at 12:16 AM  

  • dishi dergisi aylardır çıkıyo her ay biriyle röportaj yapıyo o zaman dergi için röportaj yaptığı başka bi sürü insan var ille necati yi mi araması lazım hem alkollü araç kullanıyo kendinde deilken hem de necatiyi arıyo demek ki bilinç altında necati var şeytanın

    By Anonymous Anonymous, at 12:05 AM  

  • saol didemcim necati eğer azından onunla armda hiçbişey yok lafını duysam bütün ile şeker,çikolata ve hatta yemek vercem oofff sıktı bu deniz akkaya mıdır nedir ya ne war onda bak ben warken didem varken demi didem:)) didem e-mail adresini bana wermek ister misin

    By Anonymous Anonymous, at 3:47 AM  

  • INSALLAH OYLEDIR CUNKU DENIZ AKKAYA SANA HC YAKISMYOR SEN ONDAN 10000000000000000000000000000000000 KERE DAHA GUZEL VE YAKKISIKLISIN JE T'AIME MON AMOUR

    By Anonymous Anonymous, at 1:32 PM  

  • aslında didem ben aralarında bişe oldunu pek sanmıyorum ama yine de tedbiri elden bırakmamk gerk seni seviyorum necati"M

    By Anonymous Anonymous, at 4:20 AM  

  • necati seni seviyorum sevgi güneştir.canlar gönüllerde doğaronları ısıtır ve aydınlatır bir gönüe sevgi güneşi vurmazsa o rada soğuk yeller eser sevgi bir silahtır onunla karanlığı vururuz sen beni vurdun necati

    By Anonymous Anonymous, at 5:18 AM  

  • bence neceti şaşmaz denize yakışmıyooo.çünkü deniz akkaya bir kazulet ama necati şaşmaz dünyaca ünlü bir film yıldızı bana göre .bırak necati aşkım odeniz akkaya sana hiç yakışmıyor .o denizse ben çöl.o rüzgarsa seni sevenler fırtına bak işte buradanda anlaşılıyor ki o senden ve seni sevenlerden 10000000000 kat altta oluyo.sen daha güzellere laiksin böyle kazuletlere değil.dimi arkadaşlar

    By Anonymous Anonymous, at 9:41 PM  

  • helal be arkadaşlar konuşun kim tutar sizi .hep birlikte bir leşelim şu deniz akkaya bozun tusunu yok edelim.dimi yani.bencedeha deniz hanım arayacak başka birini bulamadımı arkadaşlar .yani buldu böyle yakışıklı;karizmatik;zeki adamı kaçırırmı.neyse neceti bu arada bakışların insana yakıyo beeeeeeeeeeee

    By Anonymous Anonymous, at 9:49 PM  

  • tebrikler necati bey sizin kadar yetenekli kendine her konuda güvenen bir sanatçı göremiyorum.k.i.b.

    By Anonymous Anonymous, at 10:49 PM  

  • elif iyi diyosunda o zaten deniz akkaya yı sewmiyo elnaz ı seviyo hatta elnaz onu ailesiyle tanıştırmaya iran a götürdü ve nazardanda korkuyolarmış s.s necati

    By Anonymous Anonymous, at 9:03 AM  

  • bence deniz akkaya doğru söylemiyo ama doğru söylemesini isterdim çünkünecati şaşmaz(polat alemdar) o kadar çok seviyorumki
    bunu hiç bir kelimeyle anlatamıyom inşallah böyle bir aşk olmaz çünkü necati şaşmaz(polat alemdar)'ı çok ama çok seviyorum adamın hastasıyım
    onu deniz akkaya'ya yakıştıramadım
    bence daha güzel kızlar var o deniz akkaya bence hiç güzel bir kadın değil necati şaşmaz(polat alemdar)'ın bir mail adresini bulsam varya bu dünyalar benim olur bu arada aranızda necati şaşmaz(polat alemdar)'ın msn adresi varsa bu sayfaya yazın lütfen yalvarıyorum size ben onun en büyük hayranıyım lütfennnnnnn
    bence necati şaşmaz(polat alemdar) deniz akkayaya hiç ama hiç yakışmazlar ve zatende yakışmıyorlar ben:(necati şaşmaz %polat alemdar% en büyük hayranıyım polatımmmmmmmmmmmmm yada necatimmmmmmmmmmmmmmmmm) ne olur size yalvarıyorum msn adresini biliyorsanız yollayın ben:(esaskız)necati sen onu hiç kendine yakıştırıyormusun aşkım benim sen daha iyilerine layiksın (AŞKIMMMMMMMMM NECATİMMMMMM BENİMMMMMMM ) senin kadar yakışıklı birisi yok bu dünya da (AŞKIMMMMMMMMMM NECATİMMMMMMMMM)

    By Anonymous Anonymous, at 7:54 AM  

  • fanatik bende seni destekliyorum didem senide bende NECATİ yi çok seviyorum aşkım benim o deniz akkayaya çok sinir oluyom ayrıyetten çok gıcık bir kadın o bir kere necati den 15 - 20 yaş büyüktür

    By Anonymous Anonymous, at 7:58 AM  

  • fanatik senin e-mail adresin var mı varsa verebilirmisin ben:esaskız

    By Anonymous Anonymous, at 4:26 AM  

  • Resimleri nerdeki,ddiem?

    By Anonymous Anonymous, at 3:48 AM  

  • OFFFFFFkizlar siz hakiketen delisiniz.yaaa.dogru ya.siz dediniz o da gidip Denizle yakishmadigini anlayacak dimi? ya insansiniz.bi akliniz yokmu?

    By Anonymous Anonymous, at 3:51 AM  

  • aysegul!biz sitede fikrimizi bildiriyoruz.sen karishma lutfen.hem bunun ne zarari var ki.yazmaktami such

    By Anonymous Anonymous, at 3:53 AM  

  • selam kızlar nasılsınız ben deniz akkayayla tanışmak istiyorum onu boşuna tartışmayın çünkü o tartışılmaz birisi.onu çok seviyorum umarım birgün onunla tanışırım ciddi bir ilişki yaşarım ölürüm ona.enjor_gekko

    By Blogger nuri, at 11:27 AM  

  • necati şaşmaz senii hiç beğenmiyorum...........

    By Anonymous Anonymous, at 6:06 AM  

  • herkese slm ben de yüksek dozda polat hayranıyım ben polat için olurüm o nu kimselerre yar etmem hele hekle deniz akkayayya:)

    By Blogger gizemli_kız, at 4:48 AM  

  • mrb necati şaşmaz(polat alemdar)ben manisa'dan mustafa karakuş kurtlar vadisisni hiç kaçırmıyom ve kaçırmamda necati(polat)için öl deseler ölürüm senin en çok manisaya gelmeni istiyorum. seni burda çok bekliyen hayranların var eb çokta ben
    senin mematinin abdülheyin ve güllü için ölürüm nolur manisaya gelin ölmeden önce sizi bi kerede olsun göreyim deniz akkaya bencede yalan sölüyo o kadınla balantını kes beni bir kardeşin oarak dinle sana sık sık yorum yazcam 1 aylık ömrüm kalmış onuda seni görmeden gidersem kendimi hiç affetmem be seni her saniye her dk düşünüyorum bazen rüyalarıma giriyosun senin gelmeni ha bugün ha yarın diye diye 4 göle bekliyorum ömrümün sonuna kadarda beklicem.

    By Anonymous Anonymous, at 12:26 PM  

  • hepinizin amına koyuım iimi polat alemdarı sevmeyen anansı babası sikilsin hemde ben değil polat alemdar siksin

    By Blogger :[:[:[MeTeHaN:[:[:[, at 6:14 AM  

  • beni eklemke isteenler eklesin
    polat-pusat13@hotmail.com

    By Blogger :[:[:[MeTeHaN:[:[:[, at 6:16 AM  

  • aslanım polat yada abdurrey iskenderi büyükü öldür de şu iş bitsin yawwwwww öldürürseniz aferin öldüremesseniz işiniz biter
    polat alemdar yada (necati şaşmaz)
    bence öldürün büyük iskenderi mesajımı okumayı unutma

    By Blogger :[:[:[MeTeHaN:[:[:[, at 6:20 AM  

  • ya necati şaşmaz sizi duymuyo bunları görmüyo ki niye boşuna klavyeyi yoruyosunuz onu bende seviyorum ama klavyenin ne suçu var

    By Anonymous Anonymous, at 4:45 AM  

  • ya necati şaşmaz sizi duymuyo bunları görmüyo nie boşuna klavyeyi yoruyonuz.onu bende seviyom ama klavyenin suçu ne?:D

    By Anonymous Anonymous, at 4:47 AM  

  • … çooooooook yakışıklı sin Necati’m … Ben seninle evlenmek istiyorum, kimse benim gibi semes hayatim … Beni goruceksin, Turkiyede gelecagim, seni gormeye, cunku ben Makedonyadayim … Seni deli gibi seviyorum unutma … seni babam’dan daha cok seviyorum.. O kadar cok seviyorum’ki seni Allah bilir … plzz add me Nora_Necati@hotmail.com …

    By Anonymous Anonymous, at 9:27 AM  

Post a Comment

<< Home