Necati Şaşmaz - Polat Alemdar





Saturday, November 04, 2006

Necati Şaşmaz'ın İranlı Mankenle..

Necati Şaşmaz'ın İranlı Mankenle Aşk Yaşadığını Öne Süren Takvim Kınandı

Basın Konseyi, Kurtlar Vadisinin Polat Alemdarı olarak tanınan aktör Necati Şaşmazın İranlı manken Elnaz Pirayesh ile aşk yaşadığını iddia eden Takvim Gazetesi ve Takvim Gazetesi Muhabiri İsmail Bayrakın Kınanmasına karar verdi. Karar şöyle:

-- KARAR --

ŞİKAYETÇİ: Aktör Necati Şaşmaz

ŞİKAYET EDİLEN: Takvim Gazetesi ve Takvim Gazetesi Muhabiri İsmail Bayrak

ŞİKAYET KONUSU: Takvim gazetesinin 4-5 Haziran 2006 tarihli nüshasında yayınlanan Kurtlar Vadisi İran Polatı Romeoya Çeviren Aşk Polat Alemdar İçin Aşk Estetiği başlıklı haberlerde,

Kurtlar Vadisinin Polat Alemdarı olarak tanınan Necati Şaşmazın İranlı seksi yazar Elnaz Pirayesh ile aşk yaşadığı, Şaşmazın Internette Hayali Sevişmeler kitabının yazarı Elnaz Pirayesh ile il önce Şaşmazın Ataşehirdeki evinde buluşmaya başladığı, ikilinin Belgrad Ormanlarındaki pansiyonlarda sık sık ( ve nadiren) buluştuğu, manken ve yazar Elnaz Pirayeshin Polat Alemdar için aşk estetiği yaptırdığı, kalçalarını dolgunlaştırıp silikon taktırdığı, Kurtlar Vadisi Irak filminin galasında tanışan çiftin evlenmeyi planladığı, yakında İrana gidip Pirayeshin ailesi ile tanıştığı, ikilinin nazar değmesinden korktukları için aşklarını göz önünde yaşamak istemediği yolunda ifadelere yer verilmiştir.

İDDİA: Şikayetçi Aktör Necati Şaşmaz Av. Faruk Çetinkaya aracılığıyla Basın Konseyine yaptığı başvuruda, haberin asılsız olduğunu, Takvim gazetesinin kendi ününü kötü emellerine alet ettiğini, cevap hakkına saygı gösterilmediğini, düzeltme mektubu gönderdikleri halde bunun yayınlanmadığını, bundan bir gün sonra ise inadına yapar gibi daha ağır ikinci bir haber yayınlandığını, bunda da benzer asılsız iddialara yer verildiğini belirtmiş ve gereğinin yapılmasını istemiştir.

CEVAP: Şikayet edilen Takvim Gazetesi ve Takvim Gazetesi Muhabiri İsmail Bayrak, Basın Konseyine cevap göndermemiştir.

DEĞERLENDİRME VE KARAR: Durumu değerlendiren Basın Konseyi Yüksek Kurulu (BKYK), 12.07.2006 günlü toplantısında,

Haberlerde, şikayetçinin adı geçen İranlı kadınla beraber görüldüğü yönünde hiçbir inandırıcı açıklamaya yer verilmediği, yazılı veya görüntülü belge sunulmadığı, iddiaların herhangi bir haber kaynağına dayandırılmadığı, böylece gerçeğe aykırı yayın yapıldığı,

Ayrıca cevap hakkına saygı gösterilmediği, gerekçesiyle,

Basın Meslek İlkelerinin giriş bölümündeki Gazetecilikte temel işlevin, gerçekleri bulup bozmadan, abartmadan, kamuoyuna yansıtmak olduğu temel ilkesi ile Soruşturulması gazetecilik olanakları içinde bulunan haberler, soruşturulmaksızın veya doğruluğuna emin olunmaksızın yayınlanamaz şeklindeki 6. maddesinin ve Basın organları, yanlış yayınlardan kaynaklanan cevap ve tekzip hakkına saygı duyarlar şeklindeki 16. maddesinin ihlal edildiği sonucuna varmıştır ve bu nedenle Takvim Gazetesi ve Takvim Gazetesi Muhabiri İsmail Bayrakın Kınanmasına oybirliğiyle ile karar vermiştir. (BKYK/2006/054)

Necati Şaşmaz
Kaynak: Basın Konseyi

7 Comments:

  • askim.bence sen kendine daha layiklisini bulmalisin.ben sana ancak mutluluklar diliyorum.olsun sana asigim.ama zaten beni sevemezsin ki.her kes sana asik sen birilerine mektup aticak kadar slak degilsin.bunun ichin hep mutlu ol askim.sen daha iyilerine layiksin. seni seven GUNAY!

    By Anonymous Anonymous, at 2:50 AM  

  • merhaba hep ruyalarimda gorduyum ve hayalile yasadigim tek kisi.seni o kadar cok seviyorum ki senin baska biriyle olmana dayanamiyorum.e ne yapa bilirim ki? ben seni sadece hayal ede bilirim.biliyormusun tanridan dileyim seni bana yetirmese de hic olmazsa sana banzer birini yetirsin.umarim dileklerim gerceklesir.hoshca kal. kendine iyi bak cunki seni COK SEVIYORUM

    By Anonymous Anonymous, at 3:31 AM  

  • slm.bende.senı.çoooook.sevıorum.daa.doğrusu.bakıslarına.yuruyusune.aşığım.ama.ersey.ımkansız.çünkü.ben.14.yasındayım.ama.senı.bı.abııı.olarak.çoooooook.sevıyorummm.ama.senın.ıbı.bı.manıtam.olsun.ıstemez.dıılım.
    teror.fılmınıde.çooook.beğendım.ben.buraya.msn.mı.yazacağım.lutfen.polat.abııııı.snde.kaydet.benı...senınle.konuşmam.lazım.kendıne.çooook.cıcı.bakk.çünkü.erkezın.sana.ıtıyacı.var.öncelıkle.ben.ve.bnm.ıbı.kurtlar.vadısı.aşıklarının.byyyy.mns.adresım:a.tatlicadi.14@hotmail.com.benı.eklersın.dıye.umut.edeceğım.

    By Anonymous Anonymous, at 2:54 AM  

  • sevgili necati şaşmaz ben kaan yıldız sizin hemşeriniz biz de elazığlıyız seni çok beyeniyoruz tam bir baronsun bana nerede çekim yaptığınızı söylersen çok sevinirim internernetten bulamadım cevabını bekliyorum


    yazan :kaan yıldız

    By Anonymous Anonymous, at 3:40 AM  

  • msnnenide yaz

    By Anonymous Anonymous, at 3:47 AM  

  • www.foto.rambler.ru/users/ramu-mohak

    By Anonymous Anonymous, at 2:16 AM  

  • necati shashmaz ben iranliyim
    seni chok seviorom
    esmim nastaran di
    chok istiorom siznan ilishgi gormak
    sizinla nasil bulusha bilirim?
    javab bakliorom
    raya1106@yahoo.com

    By Anonymous Anonymous, at 12:29 AM  

Post a Comment

<< Home