Necati Şaşmaz - Polat Alemdar





Sunday, November 26, 2006

Polat Nefise'yi 5e Katladı

Crispino giyim firmasi, Necati Sasmaz- Nefise Karatay ikilisiyle reklam anlasmasi yapti. Polat Alemdar anlasma karsiliginda 2 milyon, Nefise ise 400 bin dolar alacak.

Polat Alemdar'a 2 milyon dolar...

Erkek giyim markasi Crispino reklam anlasmasi yaptigi Kurtlar Vadisi'nin Polat'i Necati Sasmaz'a 2 milyon dolar verdi. Sasmaz'a baska marka yasak!.

Tum koleksiyonunu yenileyip kadin giyimine de giren Akdas Group'a bagli Crispino, 2 yillik reklam anlasmasi yaptigi Necati Sasmaz'a 2 milyon dolar, manken Nefise Karatay'a ise 400 bin dolar odeyecek. TAKVİM'in sorularini cevaplandiran Akdas Group Yonetim Kurulu Baskani Yunus Akdas, Sasmaz'i Anadolu'ya hitap eden Crispino markasiyla uyum sagladigi icin secildigini soyledi. Genel Mudur Fatih Akdas ise su aciklamayi yapti: Anlasmanin butcesi 9 milyon dolar. Fotograf cekimleri icin Armani, Gucci gibi markalarin fotografcilari geldi. Eylul'un ilk haftasinda reklamlar baslayacak. Crispino olarak 12'si yurtdisinda 67 magazamiz var. 6 ay icinde 12 prestij magazasi daha acacagiz. Amacimiz global bir marka olmak. 1,5 yilda bin 500 istihdam actik. 10 yil icinde 5 bin calisana ulasmayi hedefliyoruz."

Anlasma Sartlari Agir

Nefise Karatay ve Necati Sasmaz icin kati kurallar konuldu:

* 2 yil dostlarinin bile olsa hic bir organizasyona katilmayacaklar

* Basina konusmayacak, resim vermeyecekler.

* Gunluk hayatlarinda da Crispino kiyafetler giyeceklar. Necati Sasmaz icin 200 parcalik koleksiyon hazirlandi.

Necati Şaşmaz

7 Comments:

  • yahu tabi ki polat alemdar nam-ı diger necati şaşmaz nefiseyi 5e katlayacak hatta 10a bile katlaması lazim polat cunku kendisi

    By Anonymous Anonymous, at 10:08 AM  

  • please please please are you necati i'm amina from morocco and i'm not compeshine turkich ok thanks

    By Anonymous Anonymous, at 4:22 AM  

  • ben londrada yasarim senin hayraninim rolun o kadar yakisiyor sana cok basarilisin ama basarilarin daha dahada cok olsun insalah turkiyeye geldigimde seni gormek isderim ben tagmac

    By Anonymous Anonymous, at 3:49 PM  

  • sayın necati şaşmaz sizin gibi saygı değer insanların bu camiada bulunmasından çok memnunum sizin gibi kaliteli insanlar bu camiada bulunduğu sürece bu camianın sırtı yere gelmez.ben aynur küçükkaraca sizi ahlak olarak çok takdir ediyorum ve başarılarınızın devamını diliyorum.ben üsküdar imam hatip lisesinde okuyorum.bu arada kurtlar vadisini sizin için izliyorum.ALLAHA EMANET OLUN.

    By Anonymous Anonymous, at 4:36 AM  

  • s.a ben aynur küçükkaraca.kurtlar vadisi iyice aşk filmi oldu.o filmde öyle şeyler görmek istemiyorum.artık eski halinize dönün lütfen!!!

    By Anonymous Anonymous, at 10:12 AM  

  • allah daha cok versin 2 milyon ne demek ben adım alperen sert her hafta kurtlar vadis ipusu dizisinin her izliyorum canım dizim

    By Anonymous Anonymous, at 5:54 AM  

  • Bensongul

    By Anonymous Anonymous, at 6:21 PM  

Post a Comment

<< Home