Necati Şaşmaz - Polat Alemdar





Saturday, May 27, 2006

Polat DVD İmzalayacak

Sinemada 4.5 milyon izleyici rakamına ulaşarak rekor kıran "Kurtlar Vadisi Irak" filminin başrol oyuncuları Necati Şaşmaz (Polat Alemdar) ve arkadaşları, Kanal D Home Video tarafından satışa sunulan DVD'lerinin ilk imza gününü İstanbul İçerenköy'deki Carrefour'da yapacak. Filmin dışında, "Kurtlar Vadisi Irak" oyuncuları, senarist ve yönetmeniyle yapılan söyleşiler ile filmin 45 dakikalık kamera arkası görüntülerinin yer aldığı DVD'lerin imza gününe Polat Alemdar'ı canlandıran Necati Şaşmaz ve rol arkadaşları katılacak.

Necati Şaşmaz
milliyet

4 Comments:

  • sevgili necati şaşmaz sizin dizinizi büyük bir heyecanla izliyorum ve sizden bi imzalı fotoğraf istiyorum sizi çok seviyorum byeeeeeeeee

    By Anonymous Anonymous, at 7:17 AM  

  • umarım gerçek hayatta da GERÇEK aşkı BULURSUN ...

    By Anonymous Anonymous, at 5:41 AM  

  • sevgili necati bey sizin dizinizi cok beyendim büyük bir heycanla izledim.Sizden imzali fotograf istiyorum sizi cok beyeniyorum.

    By Anonymous Anonymous, at 7:10 AM  

  • Allah allah.ya oyle yaziyonuz ki sanki polat bi cevap verecek.vallahi de billahi de bu kizlar delirdi ya. tamam ben de onu chok beyeniyorum ama bu kadari da fazla.
    ay ben sana asigim,ay bana imzali resim gonder.childirdinizmi siz?????????????????

    By Anonymous Anonymous, at 3:39 AM  

Post a Comment

<< Home